Let it grow



Fr.om. idag kör jag stenhårt med 1 kapsel Silica Forte + varje dag. Mina naglar har alltid varit sköra och riktigt tunna som man t.om kan böja hur lätt som helst. Mitt hår har utan kosttillskott lyckats bli rätt långt, går ner över axlarna numera och är riktigt tjockt! :-D Så nu ska jag vara duktig och äta dessa så att jag kan få min drömlängd på håret, dvs. boob-length!

Jag blev tipsad om dessa på Carolina Gynnings blogg och tillsammans med riciinolja (som smörjs in i hårbotten). ska det göra underverk för hårväxten! Att jag inte gjort detta tidigare? Ska kika efter oljan idag på närmaste apotek.

Kommentarer
Postat av: Eva

åhh alltså detta måste provas!! =)

Postat av: AnnaG

Akta dig för ricinoljan! Grymt laxerande om man råkar få lite i munnen och otroligt jobbig att få ur håret (och vart man än får den), men vill man vara fin får man lida pin^^. Ricinolja är jättebra för ögonfransarna också, mycket bättre än Neulash

2011-11-10
Postat av: Maria

kanske du kan skriva en recension efter att du använt produkten ett tag? Jag är också nyfiken på något liknande, men är inte säker på vad jag ska satsa på :)

Postat av: Nancy

Hmm...undrar om det skulle funka på mig? Jag tappar extremt mycket hår nu och jag har testat det mesta men inget tycks funka. Hur ofta ska ricinoljan smörjas in?



2011-11-11
Postat av: Magdalena

Har använt ricinolja lite mer än i en månad o tycker de växt rn del. Men det blir dock inte tjockare av enbart oljan. Måste kompleteras med tabletter som Silica.

2011-11-11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback