Dinner


I lördags var vi hembjudna på middag hos min vän och hennes fästman i deras fantastiska villa på Långholmen. Vår lägenhet på 84 kvm kändes som att komma hem till en liten 1a jämfört med deras villa, haha!

Man känner sig så vuxen och "parig" när man kör parmiddagar och övriga paraktiviteter, jag har faktiskt aldrig gjort dessa saker innan jag träffade Erik. Ett tecken på vilka kassa sk. förhållanden och killar jag haft innan alltså.

Deras hem med olika stilar i varje rum kommer snart fotas av Dagens Nyheter för ett inredningsreportage, så då får ni se för er själva. Ett rum är jag SÅ avundsjuk på med allt inrett i vitt, shabby chic med antika möbler och öppen spis. En kungsgran i rummet kommer snart att dekoreras med pärlor och rosa rosor fick jag veta också, jag dör!

Kommentarer
Postat av: M

Kanske privat men har du haft förhållande innan? Bara blev så överraskad att man kan träffa ngn bra via nätet. Tycker det e svårt själv. E 26 år o känner att jag gärna vill ha ngn snart så man kan ha familj o så så småningom. Du e iaf jättesöt och förtjänar äntligen ha hittat den riktiga kärleken :)

2011-11-14
Postat av: Kelly

M: Jag har faktiskt 4 förhållanden bakom mig varav ett inte var direkt så seriöst (long story). Men att vara ett riktigt par med en pojkvän som älskar en, och som jag älskar tillbaka har jag aldrig varit med om tidigare.



Jag började nätdejta utan några förväntningar alls och 2 veckor senare träffade jag den kille jag sökt efter hela mitt liv <3



Så det finns hopp! :-)

2011-11-15
URL: http://kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback