Cupcake STHLM

Cupcakes, te och ett par timmars tjejsnack med Jenny och Malin = en perfekt torsdagkväll.


"Ni måste ju fotas med varsin cupcake!" var kommentaren vi fick av den supertrevlige killen som jobbade i butiken. Jag hade redan smällt i mig 4 cakes innan, men gratis är gott ;-)


Jag fick testa deras gröna teer som enligt personalen passar bäst till deras cupcakes. Var rätt så drickbart med honung och citron, men tack och lov hittades en Earl Grey påse och en kanna mjölk. Phew!


Rätt så utplockat innan stängning, men här är Cupcake STHLM!


Ytterligare en present vi fick var, eller egentligen en muta att vi skulle gå (då vi satt kvar 45 min efter stängning, haha!). Erik blev väldigt glad när jag kom hem :-)


Kommentarer
Postat av: ERIKA

Så mysigt!!

2011-11-04
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback