IDUN Minerals

Jag har fått hem produkter från IDUN Minerals och jag förtrollas av de vackra förpackningarna och motiven som är skapade av Patrizia Gucci (Dotter till Paolo Gucci som står bakom dagens Gucci-mönster).

Tyvärr var min foundation alldeles för ljus då jag är solbränd nu, men Midsommar Bronzer-pudret är redan en stor favorit som jag använder dagligen. Rekommenderas varmt! IDUN finns på samtliga Apotek runt om i landet. Jag ska definitivt kolla in de övriga produkterna. Priserna ligger mellan 195-349 kr för borstar och smink. 



Bästa bronzern!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag undrade vad det var för skoj som man såg i bakgrunden på ett annat inlägg, detta ska jag definitivt kolla in!:)

2011-05-24
URL: http://tana94.blogg.se/
Postat av: Sarah

btw; Vad ligger prisen på ungefär?:)

2011-05-24
Postat av: Jessica K

De ska jag verkligen kolla efter, kör med lily lolo som är min favorit hittils bland mineralsmink.

Postat av: Wysteriia

Dom där vill ju jag också testa :D

2011-05-26
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback