Hotel Skeppsholmen - the food

Vi fick lyxen att välja fritt från menyn så det blev 3 utsökta rätter+ ostbricka på slutet. Under 4 (!) timmar satt vi och hade tjejsnack med alla tänkbara samtalsämnen varvat med gapskratt samtidigt som vi "ooh:ade" och "aah:ade" över varje rätt som blev serverad.

Våra bordsgrannar måste ha förundrat sig över varför vi var som japanska turister med våra kameror. Kamerablixtarna gick på högvarv i restaurangen. Jag kan nog tala för de andra också att vi alla lade oss förutom fulla magar med ett leende på läpparna efter en helt fantastisk kväll.

TACK Izza och Hotell Skeppsholmen!


Vad bättre sätt att påbörja en middag än med ett glas champagne?!


Prästost "Royal"  med murklor, dill och gräslök i créme fraiche.




gg med rödbetor, saltrostade valnötter och mandelpotatiscréme smaksatt med Allerums XO 24 månader.



Mazarintartlett med apelsinkryddad chokladmousse.



På morgonen var det inte slut på det goda då vi fick ta del av en delikat frukost i solen. Som ni ser hade jag inte mycket packning med mig så det fick bli klänningen igen :-p



Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var den verkligen!! Och du klär då upp den toppenfint :) Tack så mycket, jag gör det!

2011-05-01
URL: http://amandael.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh, vilken lyxhelg du har haft! :) För min del tillbringades gårdagen i München, inte heller så dumt :)

Postat av: FANNY

hur mysigt som helst!

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min varfag

Åh så mycket gott!

Postat av: Jessica

Underbara bilder gumman, underbar mat, underbar upplevelse, underbart sällskap<3



hoppas vi ses snart igen, vi måste styra upp en parmiddag snart;) puss

2011-05-02
URL: http://cravingforfashion.se
Postat av: Johanna K

Tok-mysiga bilder! Nu vill jag också dra med alla mina vänner ut och äta frukost. Mums mums mums :)

2011-05-02
URL: http://nattpoesi.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh så fin lindexklänningen är på dig kelly! på mig satt den skit..tror man måste ha din längd för att den ska komma till sin rätt..på mig blev det bara en massa tyg runt midjan o gravidlook =(



kram



//Anna

driver webshoppen Avanna.se med egendesignade linnen tshirts tygkassar och posters.

www.avanna.se

2011-05-02
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback