Gröna Lund

Igår blev det en heldag på Gröna Lund då vi föll fritt, gick insane och åkte på vilda möss. Så himla härligt att slippa timslånga köer då man gick på en vardag vid öppning och vädret var fantastiskt hela dagen. Nya berg-och-dalbanan i trä var dessutom riktigt grym, åk!




Maten på Grönan är inte den bästa så vi tog en liten paus och lyxade till det med en 2-rätters på Ulla Winbladh. Då jag blev kär i deras svarta balkonglådor med massvis av penséer i olika färger blir det en tripp till Plantagen idag för att ge lite färg åt "ballen" istället för våreldarna och murgrönan som blev en besvikelse tyvärr. Måste ha mer färg!


Här ovan ser ni nya hårfärgen igen! :-) Börjar dessutom bli lite längd på håret vilket jag är SÅ glad över. En vacker dag snart är det bye-bye till mina clipons!



Kommentarer
Postat av: emelie

som barn på nytt (;

2011-05-27
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Sandra

nu nu nu nu är ditt namn på tv!! i gameshowen, hehe

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vad roligt att vara på Gröna Lund. :-)

Postat av: Jenny

Vilken mysig dag! Och gud vilket roligt kort på er, det sista! :) Trevlig helg!

Postat av: Meri

Härligt att ni är så modiga :) grym bild den sista! Föresten det vita linnet du har på dig blev jag tokkär i :) vart har du hittat den pärlan? :)

2011-05-28
Postat av: anna

Vilka härliga bilder :) Håret blev superfint!

2011-05-28
URL: http://annarom.blogg.se/
Postat av: Kelly

Meri: Haha, tack :-) Mitt linne är från förra sommaren och kommer från VILA.

2011-05-29
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: ELLIAS

2011-05-31
Postat av: Malin

Vad fin du blev i håret gumman! Ska bli kul att se det i verkligheten sen när vi ses! :) Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback