Tea & hair

Kan någon snälla nypa mig i armen? Livet är bara för bra! Förra onsdagen blev jag spontant bjuden på kvällsfika med te, scones, småkakor och smörgåsar på Classic Tea Room där Brazilian Blowout presenterade deras nya och förbättrade behandling och tillhörande produkter.

Förutom att man fick en blowout-behandling (värde 2500 kr) fick alla en varsin stor bag med produkter som ska användas efter behandlingen. Detta kunde inte kommit lägligare, då mitt hår verkligen behövs piffas till sen det var ett par månader sedan jag gjorde en snarlik behandling som hette Brasilian Frizzout.

Hejdå frizzigt och bångstyrigt hår - hejsvejs lent, rakare och glansigt hår! Idag fick jag äntligen min bokningsbekräftelse och på måndag sker "förvandlingen".


Notis: Det är fasligt många onyttigheter som figuerar på bloggen men då jag alltid varit slank + tränar tis-fre varje vecka med 5 träningspass så kan jag med gott samvete unna mig godsaker. Så fort snön smälter bort helt blir det även joggingturer. Man måste faktiskt unna sig det goda i livet och det är riktigt trist då man tänker på minsta lilla kalori. Been there, done that...ate a brownie!

Sedan handlar det om rimliga mängder - jag äter inte bakverk varje dag (svullar loss under helgen oftast), äter sällan choklad och absolut inte lösgodis då jag har en kärlek till bakverk istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, det är bara härligt att se allt gottigt du visar :) Och tränar man kan man gott unna sig av livets goda. Själv längar jag tills jag kan köra igång med träningen igen, är ju gravid och skall ha om typ en vecka(!). Så här äts det mest...men man skall ju ladda upp sägs det och jag har skött mig ganska bra hela graviditeten när det gäller onyttigheter. Kram Kikan

2011-03-16
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men kelly, varför ens försvara vad du äter?



kram!!

2011-03-16
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag håller med, inte behöver väl du försvars dig Kelly? För det första har vi inte med att göra vad du äter, och för det andra vet alla vi med bloggar att det både är roligare och mer uppskattat att blogga om cupcakes och macaroons! :) Ät du med gott samvete!

Postat av: M.

Försvara dig inte?! Jag äter hundra gånger så mycket gottigt som du, och jag tränar inte en endaste gång per vecka. Bör jag ha dåligt samvete?!

2011-03-16
Postat av: Anna

Ja tycker du är en bra förebild för oss läsare! Keep up de good work :) och vad vore livet om man inte fick unna sig!

2011-03-16
URL: http://annarom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men gud! Försvara dig inte, huvudsaken är ju att man är glad och nöjd med sig själv :)

2011-03-17
URL: http://loodie.blogg.se/
Postat av: Penny

Är inte fem träningspass lite väl extremt?

2011-03-17
Postat av: Katarina

High Tea/ Afternoon Tea är något jag gillar massor. Klart man skall unna sig, njuta av livet!

Postat av: emelie

ser helt fantastiskt ut.

2011-03-17
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gud vad gott det ser ut..! Och jag tycker inte heller du behöver försvara dig, klart man ska njuta! (Och alla som läser din blogg vet att du är både smal och tränar mycket.)

Postat av: Anonym

Man ska äta det man känner och när man känner utan att känna skuld. Röra på sig när man orkar och känner för det. Men det ska vara lagom, inget får ta över. Du behöver verkligen inte försvara dig och överträna inte heller =)

2011-03-17
Postat av: donnasandra

Härligt med sådan där lyx! Rätt åt dig gumman!

2011-03-17
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: GBP

My my, du har det bra du :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback