Petite France

Mina matvanor är väl inte på topp, men va fasen. För att fira av min vän Jenny som ska till Zanzibar snart åt jag "middag" i form utav en mäktig hallontartlette, en choquette och en latte på omtalade och hyllade Petite France.

Vid hemgång köpte jag även hem hallon-och chokladmacarons och bjöd pojkvännen på hans livs första. Det är bra att vi köpt nya löparkläder och ska ut och springa i helgen säger jag bara! Fortsätter jag i denna takt kommer jag inte vara lika petite längre och "Fatbooth" på min iPhone kommer inte behövas längre - vanlig kamera duger.



Kommentarer
Postat av: Klara

första tecknet på matstörning? att börja hoppa över middag och ersätta/kompensera?



bara en fråga.

2011-03-31
Postat av: GBP

Testa att vara helt utan socker i en månad :-)



Jag har varit utan socker sedan oktober i fjol och har ALDRIG mått bättre!

Postat av: sofia

Så roligt, jag tänker alltid petite som någon som är liten både i "omfång" och i längd. Hur smal jag än är skulle jag aldrig kalla mig själv petite iom att jag är 173 cm. Men visst, kanske på tiden att även vi över 170 får vara små då!

2011-03-31
Postat av: Paulina

Du är så lång och slank och behöver inte oroa dig för vikten (än!). Du kan lägga på dig några kilon utan att det skulle märkas. Fina kelly!

Postat av: Emelie

Åååh suktas..

2011-03-31
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Penny

Men sluta nojja över maten!! Du är ju jättesmal!

2011-03-31
Postat av: Jenny

Men hörrö, du som tränar så mycket, det gör väl inget att slarva lite, bara i bland? Dessutom måste man ju spika upp ämnesomsättningen ibland!



Jag som bott i Frankrike vill så gärna prova Petite, men det är ju alltid så fullt!

Postat av: Anonym

Gott!

Postat av: ana

det ser gott utt

2011-04-17
URL: http://ana-panna.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback