Here comes the bride

Nej, jag ska inte gifta mig! Och inte heller i denna underbara klänning från svenska Jonsvens design.....tyvärr!

Under fredagkvällen gick jag modell på Modeflickans sommarfest och visade upp 3 fina klänningar. Min 3e klänning var brudklänningen. Riktigt roligt att få vara "the grand final" på modevisningen framför en oooh:ande och aaaah:ande publik. Tillsammans med klänningen hade jag dessutom en liten bukett rosa rosor som jag vid slutet kastade bakom ryggen till publiken :-)

En proffsfotograf har tagit 100-tals bilder från catwalken, så jag hoppas visa fler bilder snart. Riktigt roligt var det och stort tack till finisarna Jessica och Jenny som ordnat så himla bra! Mer om kvällen och fler foton utlovas senare!


2 mobilbilder då jag hade klänning nr 1 utav 3. Färglatt och lekfullt. Syns inte på bilderna men jag hade snyggaste sminkningen med brun/guld/glittrig ögonskugga och knallrosa läppstift.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ska på bröllop idag, kanske har bruden en sådan klänning? :) (och vad vacker du var då!!!!!)Trevlig helg!

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vacker klänning!

Postat av: Carl-Alfred

Jättefin klänning! :)

Postat av: pernilla andersson

En helt underbar brud i superfin brudklänning,jisses. synd de inte varpå riktigt då :)

Postat av: Madelene

Tack för igår snygging!

Du var så fin i brudklänningen :D

Postat av: Jessica

Du var så vacker i den!! perfect for you<3

2011-06-18
URL: http://cravingforfashion.se
Postat av: Karin

Vilka vackra klänningar!

Postat av: christin

Åh så fina klänningar! älskar spetsen på den översta klänningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback