Myrtos

Jag börjar min dokumentation från Kefalonia med ett helt inlägg om vårt besök på en av världens vackraste stränder - Myrtos Beach. En skoformad vik med en strand bestående av vita och lena stenar och massvis med vågor att leka i.

Färden med bil från Skala (den orten vi bodde i) tog ca 1 tim, 40 min längs serpentinvägar på de höga bergen och är ett stort måste ifall man åker till Kefalonia. Jag tappade andan då vi stannade till vid en utsiktsplats där man såg hela stranden.










Utsikt från andra sidan då vi skulle vidare, magiskt vackert!

Kommentarer
Postat av: Hanna i norrland.

Åh så vackert! :)

2011-07-17
Postat av: jenny

magiskt vackert :)

Postat av: Maria

åh vad fint med de vita stenarna :)

Postat av: emelie

det där kallar jag - paradis! : )

2011-07-18
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: EM

Ser helt underbart ut.

Postat av: Jenny

Ja helt underbart ju!

Postat av: Helen

Har en skål med stenar från den stranden i min bokhylla. Kefalonia och myrtos måste vara en av världens vackraste ställen. Ska definitivt tillbaka dit snart, börjar vara några år sedan och visa mina barn drakgrottan, den underjordiska sjön, delfinerna och den dramatiska naturen.

Att inte lämna hotellområdet måste vara det mest idiotiska jag någonsin hört förresten, snacka om att missa ett riktigt äventyr!

2011-07-18
Postat av: Frida

Magiskt!

2011-07-19
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Annie

Men åh vad fint! :) Har precis hittat din blogg på blogg.se första sidan! Gud vad snygg du var på Guldknappen! Ska helt klart börja följa din fina blogg på bloglovin! Kramar Annie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback