Hula hula!

Det gäller att ta hand om varandra, familj, vänner och alla som man har nära. Vi har åter igen blivit påminda om att livet kan ta slut när som helst och det gäller att uppskatta varandra till fullo och inte ta något för givet.

Och med det i åtanke kan mina vänner se fram emot ett oförglömligt luau-party då jag fyller år snart och ÄLSKAR teman. Det blir all-in med hula-kransar, bastkjolar, kokosnötter, blommiga skjortor, palmer och kanske en liten pool på balkongen? Det finns så många roliga dekorationer m.m. Kommer bli så kul!


Kommentarer
Postat av: Maria

åh, låter som ett roligt tema! Försöker själv fundera ut nåt sorts tema till min årliga grillfest.. :)

Postat av: Katarina

Låter härligt, temat får mig att tänka på pina colada, pina colada cupcakes...

Postat av: Denise

Ja man ska verkligen ta tillvara på det man har och glädjas, det finns så mycket ondska och elände i världen så man anar inte.:/ Skoj med temafest!:)

2011-07-27
URL: http://danajs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback