Äntligen hemma efter "Skärgården-London-Skärgården-Grekland"

Inatt kom vi hem från en vecka med 34-37 graders värme, lite varmare än man trodde blev det. Igår brann det på flera ställen på ön t.om av hettan! Man kan lätt säga att jag har frusit en hel del sedan vi kom hem, men nu börjar man redan vänja sig igen. Erik är dock lycklig då han lidit av värmeslag varje dag.

Bildbomb senast ikväll! Ni kommer vilja åka dit efter att ha sett mina bilder tror jag ;-) Idag kommer dagen spenderas av att packa upp och städa hemma då vi inte varit hemma på 3 veckor typ :-(


Vi körde en liten photoshoot i solnedgången efter vår underbara heldag ute på grekiskt hav. Sportigt 80-tal! Bikini från Stadium och brillor från Carrera.


Kommentarer
Postat av: Carl-Alfred

Längtar efter bilderna! :)

Postat av: Hanna i norrland.

Längtar också efter bilderna! :) Och om du tycker att: "oj, nu har jag nog lagt upp för många bilder" så lägg upp några till! ;D Vi vill se, jag lovar!! =D

2011-07-17
Postat av: Sandras Värld

Fina fina du!!1 kram

Postat av: Jenny

Sexy lady! Välkommen tillbaka! Ska bli spännande att se bilderna, jag tänkte ju också köra en sista minuten snart... Kanske ska göra som er, även om jag är singel och du tyckte det var "parigt"?

Postat av: Rebecka

Hej Kelly,



snygga solbrillor!

Jag undrar vad modellen heter? =)

2011-07-23
Postat av: Denise - Livet i Västerås!

fin bikini:)

2011-07-25
URL: http://danajs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback