Strike!

Igår mötte jag upp Wille och Jonathan för en timmes bowling på det coola stället Marion´s Gastro Diner. Vi hade inte varit där sedan vi närvarade den anrika premiäröppningen som Bindefeld höll i, så det var ett kärt återseende med många skratt. Denna gång spelade vi dock i ett nyktert tillstånd, till skillnad mot de överförfriskade bowlingkasten i våras.

Då vi vid premiären tacksamt fick varsitt VIP-kort kan vi spela med en generös rabatt och jag ska absolut gå dit snart igen och förbättra mina bowlingskillz.

Jag måste även tillägga att jag lyckades med 2 strikes i rad! :-) Grymt stolt, då jag endast bowlat 3 gånger totalt i mitt liv, och fler ska det bli!




Kommentarer
Postat av: Ida

Inte illa med två på raken! Jag ahr nog spelat lika många gånger som dig, men det har jag tyvärr inte lyckats med. Behöver nog jobba lite på skillsen jag med... :)

Postat av: Lina

Bowlingskor är inte de vackraste som finns direkt :P Men roligt är de, och perfekt gruppaktivitet!

2011-01-19
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: sevendaysaweek

haha det är fan skandal att jag aldrig bowlat (höll på skriva blogga) i hela mitt liv! =)

Postat av: Sandra

Förlåt men den anrika premiäröppningen? Haha de orden är helt satta ur spel och passar inte ihop . Vet du vad anrik betyder?Det har inget med premiär att göra i varje fall=)

2011-01-19
Postat av: Kelly

Haha, ja min svenska är kass helt enkelt :-)

2011-01-19
Postat av: Wendy

Själv har man spelat flera gånger, både nyktert och inte fullt så nyktert - men ändå inte fått någon strike. Du måste helt enkelt vara en naturbegåvning. ;)

2011-01-19
URL: http://nogg.se/wendy
Postat av: Josie

glömt o säga det gumman men gu vilka underbara bilder på dig i modeflickan! Kommer nog till sthlm i mars..(yes long time) men då vill jag sno en kram :)

2011-01-19
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Wille

Puss och tack för en härlig kväll, min anrika premiär-Kelly! ;)



puss i hela



//Wille

Postat av: Jonie

Äschdå, anrik var inte helt dumt att skriva med tanke på att det är ett 50-/60-talstema på stället! Så det så ;)



Thanks for a great night =)

2011-01-21
URL: http://finest.se/jonathan
Postat av: Sandra

Bowling är så sjukt skoj :) kram

Postat av: Anonym

Kul med bowling :) Kika gärna in på min blogg o säg vad du tycker om min nya design. Du har så bra smak :)

2011-01-21
URL: http://thepalma.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh gud va kul med bowling, det var sjukt länge sedan jag gjorde det!



ses sen gumman! försök att piggna till nu;)

2011-01-22
URL: http://cravingforfashion.se
Postat av: Anonym

Hej, ska du på messan imorgon, Tror att du var där förra året om jag minns rätt ? :)

2011-01-22
Postat av: emelie

Men vännen, varför har du bowlat så få gånger i ditt liv!? Det är ju skitkul! :) Skärpning! ;)

Postat av: m

Saknar uppdateringar!=(

2011-01-24
Postat av: Zarah Lorentzson

Hallå där! Du verkar ju vara intresserad av mode och sånt, så jag undrar om du möjligtvis har lust att hjälpa mej med att svara på en marknadsundersökning som jag har gjort till mitt projektarbete? Vore supershysst om du kunde göra det och om du vill får du sprida länken! :)



http://www.surveymonkey.com/s/NJFBJD8

Postat av: Lovely

Bowling är grymt kul, bowlingskor grymt fult... Är det nåt som skulle behöva en rejäl makeover så är det ju bowlingskoutbudet! :)

Postat av: Karin

Gud vad längesen det var jag bowlade. Så kul ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback