Sinnescirkus

I fredags var jag bjuden av Skugge & Co till premiären av tankeläsaren/underhållaren Henrik Fexeus imponerande show "Sinnescirkus" på Intiman vid Odenplan. Vi blev uppmanade att inte avslöja något alls, men jag kan säga att vi alla satt med hakan nere i golvet många gånger. Detta var bland det mest fascinerande och förvirrande jag någonsin upplevt och det förekom dessutom även många skratt under föreställningen - killen har humor!

Se showen!


Innan föreställningen fick vi bloggare mingla med Henrik. Riktig trevlig och kramgo var han då han slängde sig över mig och Tora :-)



Jag teamade även upp med Izza, Daniel, Angela och Karolina.

Kommentarer
Postat av: Johanna Gelinder

Hej Kelly

Jag var också där, så tänkte fråga dej om du har någon aning om vart man kan hitta "mingelbilderna" som togs av en fotograf där.Kan inte hitta.



Svara gärna hos mig :)



kram kram Johanna

http://johannagelinder.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback