Panos Emporio

Efter SFW gick vi till vackra Skeppsbrokyrkan där Panos Emporio höll sin 25-års jubeliumsfest med mingel, mat, fri bar, uppträdanden och självklart en storslagen modevisning (där min fina vän Izza var en utav modellerna).

Helt galen kväll då jag blev våldskramad av Panos, ögonvittne till Anna Books fall på scen, sjöng "Sing Hallelujah" till Dr. Alban som även han uppträdde live och jag blev uppringd av Maria Montazami under hemgången (!!!)

Intressant kväll alltså :-)

Stort tack Finest.se och Skugge & Co för en fantastiskt välordnad och bra event, fler bilder kommer senare. Nu tar jag ledigt från bloggen idag t.om söndag då jag kommer att vara en busy bee :-)



Kommentarer
Postat av: izza

< 3 bästa

2011-02-11
URL: http://finest.se/izza
Postat av: Emelinda

Oj, låter som en väldigt intressant kväll :)

Postat av: donnasandra

haha låter tämligen galet!! :-D

2011-02-12
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Sandra

OOOJ vad spännande, speciellt med maria :-) kram

Postat av: Johanna

Kelly, gick du månntro över övergångsstället idag utanför NK? Hade inte glasögonen på mig och då ser jag så suddigt, men jag tyckte att jag mötte blicken med nån som iaf var väldigt lik dig:) Isf ber jag om ursäkt för att jag inte hälsade. Hade hemskt gärna stannat och pratat med dig:) Du är ju lite av en guru hihi;) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback