Rimma och vinn julgodis från Apoteket

Jag väntar själv på besked om vem Blocket Shopping valt ut som vinnare i önskeliste-tävlingen, men under tiden vi väntar så kommer ytterligare en jultävling! Denna gång tävlar jag ut 3 kit á 3 påsar julgodis från Apoteket som består av rostade mandlar, chokladmandlar och chokladtryfflar. Jasg har själv fått provsmaka dessa och de är farligt goda.

Tävlingsuppgift: Skriv ett julklappsrim som innehåller ordet "Apoteksproduksjon". (yes, ordet är rättstavat).

3 vinnare dras på söndag. Lycka till! TACK FÖR ALLA FINA RIM, 3 VINNARE NU UTSEDDA AV APOTEKET!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill i förväg önska en God Jul

Hoppas att du kommer att få det riktigt kul

I år har jag inte haft tid att baka

Men jag hoppas att jag av dessa får smaka

De kommer från Apoteksproduksjon

och de lär nog bli en årlig tradition

2011-12-16
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Maria S

Snart är det nyår och då är det dax

att återigen lova stordåd till max

Träna ofta, äta grönt och ta rask promenad

Bara på lördagar äta choklad

Men fram till dess, koppla av, låt din enda motion

vara stoppa handen i påse från Apoteksproduksjon

2011-12-16
Postat av: Johanna

Nu kommer här en invasion, något som genomgått en Apoteksproduksjon.

Fint godis i form av mandlar och tryffel, det behövs när man ute kämpar med sin skyffel.

Sitta och fika med detta goda och en rykande kaffekopp, det kan ju inte bli annat än en lyckotopp!



God Jul :-)



//Johanna

Postat av: Elin

Nu är det jul, och det är ju kul.

Eftersom jag knappt kan rimma, ska jag istället till utomlands och simma.

Thailand, det har blivit en ny tradition, och vem vet, kanske även något från Apoteksproduksjon.



God jul! :)

2011-12-16
Postat av: Alexandra

Nu är det snart fjärde advent, men ingen vet vad som snön har hänt! Julstämningen är inte riktigt på topp, men nu ska vi svenskar inte tappa vårt hopp! Det finns massa som kan kompensera, kärlek, familj och medmera! Men vill du ha lite grädde på ditt mos, låt mig berätta vart du ska styra din kos. Jo, ställ dig i kön för att handla från Apoteksproduktion, du kommer tycka det är ren perfektion. Glöm inte att på julen ska man vara snäll och dela, så ät nu inte ensam hela!



Apoteksproduksjon alvedon

2011-12-16
Postat av: Alexandra

Nu skulle ju de två orden suddas bort innan jag skickade.. =p

2011-12-16
Postat av: Maria -My Beauty Secrets

Det är ingen barnlek

men det är av ren kärlek



Gottis från apoteksproduksjon

gör att man behöver extra motion

Postat av: Elin

(på mitt rim däruppe ska det självklart inte stå "istället till utomlands och simma", utan bara "istället utomlands och simma") :)

2011-12-17
Postat av: Monica



Hoppas du inte har allergi,

emot ordet kalori.

När du denna klappen får,

vet du aldrig hur det går.

vikten din - den kan ju öka,

bantning måste då du söka.

Men det är så härligt gott,

det som du just nu har fått.

2011-12-17
Postat av: Kicki

Julens dagar äro bråda,

för att julstämning ska råda.

Julebak och julestök,

middagar och släktbesök.



Pust - mellan glögg och pepparkaka,

är ett bloggbesök det enda raka.

Kellybiddle.se och vad får jag där se?

Jo - en tävling vars vinst skulle göra succé.

För goda ting sägs ju vara tre,

just därför vill jag gottegrisen maken ge,

denna fantastiskt smakrika gåva,

farligt goda - vågar Kelly lova.

Icke medicin - dock apoteksproduksjon,

älskade av alla - oavsett generation.



Nu håller jag mina tummar så hårt det går,

att maken en apoteksproduksjon från Kelly får!

Psst - önskar dig en God Jul och Gott Nytt År!

2011-12-17
Postat av: liv

ibland har man inte alltid råd, då får man dra i en och en annan tråd

man vill ge allt det bästa, men personen i fråga har redan det mesta

men värd hela världen han e, kanska kan jag bjuda på det tillsammans med te?

genom att bjuda på apoteksproduksjon, skulle jag få framföra min demostration

och säga du är söt som få, älskling varsågod och ta två.

2011-12-18
Postat av: Madelene

Snart är det jul och då är det dags

Att äta köttbullar, prinskorv och gravad lax

När julen är slut är det dags för motion

Men vem kan motstå detta paket från apoteksproduksjon?

Det är ju bara jul en gång per år

Så när den är slut vi åter i träningskläderna står

Men fram till dess, ät och njut

Nytt liv, efter detta veckoslut

Jag önskar dig en god jul och ett gott nytt år

Och hoppas att jag också en eller två bitar får.

2011-12-18
Postat av: Sara

Hej! Jag är bara lite nyfiken på hur det har gått med ditt sötsug och om du känner dig mer självsäker nu? Berätta gärna :)

2011-12-20
Postat av: Anna

Undrar hur det går med ricinoljan?Märker du någon skillnad?

2011-12-21
Postat av: Maria Sa

Psst - det är Apoteket Hjärtat som står bakom dessa produkter; inte Apoteket. Bara så du vet ;-).

2011-12-22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback