Min jul

Jag har ju missat att visa några bilder från den supermysiga julafton jag hade tillsammans med Eriks släkt med massa god mat, timslång julklappsutdelning, snapsvisor, charader och sällskapsspel. Till fikat hade jag med mig min kända pepparkakskladdkaka som gjort succé hos alla. It´s a winner varje gång!

Jag tog faktiskt inte så många kort, då jag hade fullt upp med att.....fira jul! :-) Men här nedan är iaf några kort.




Vi fick personliga pepparkakor till fikat!


Mycket snälla och förväntansfulla barnhörnan.



Världens tjockaste skinkskiva lyckades jag få till, haha!




Efter julmaten begav vi oss på en promenad till ett väldigt speciellt hus också. Tänka sig att detta fanns i Täbys villaområde!


Baksidan av huset.

Kommentarer
Postat av: ANNAWII ♥

Underbara bilder finis :)

2011-12-28
URL: http://annawii.blogg.se/
Postat av: jennys dockhus

det var inte dåligt med julbelysning:P

Postat av: Carl-Alfred

Härliga bilder! :)

Postat av: Lynn

Herregud va fint hus! Jättemysiga bilder!:)

2011-12-28
URL: http://lella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback