Celebration

Igår blev det tårta, presenter, Gokart och en mysig middag på värdshuset Ulla Winbladh för att fira och verkligen skämma bort min fina 30-åring. Nu är vi jämngamla dessutom (jag är 4 mån äldre, vilken cougar va?!).


Bra tips till den som redan har allt och som man känner väl, en presentkorg med allt som den personen älskar!


Leif GW Persson!


Äppelsmulpaj som jag gjorde samtidigt som tårtan. Effektiv morgon!





Det var första gången jag körde Gokart och shit vad roligt det var! Jag körde verkligen som en dåre, driftade och sladdade runt banan. Måste göras snart igen!



Skumpaaaaa! Syns inte på bilden, men jag hade på min fina mörkblåa fransklänning och ett nytt halsband med svarta pärlor från Glitter.


Mysiga Ulla Winbladh på Djurgården.


Kommentarer
Postat av: ERIKA

Åh vad mys!! Fina presenter Kelly!

2011-12-01
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Annie

Har följt din blogg enda sedan du var kellybellybutton och är så otroligt glad för din skull att du funnit kärleken! Verkar ha varit en underbar dag och ett riktigt fint par är ni :-)

2011-12-01
Postat av: Mathilde

Åhh, det är ju jätte roligt med go-kart. Måste gör det snart igen... =D

Postat av: Nina

Vilken bra present du gav =) Såg verkligen mysigt ut med allt!

2011-12-01
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Denise - Personlig modeblogg!

Åh vad fina ni är!

2011-12-01
URL: http://danajs.blogg.se/
Postat av: lisette

Åh, så fint du har gjort det till honom. jag gilla korgen! :)

2011-12-01
URL: http://lajsette.blogg.se/
Postat av: jenny

det var ju en jättebra present ju :)

Postat av: Frida

Vilken fin present! Älskar GW dockan!!

Postat av: Nathalie

Haha det var min sambos present till mig när jag haft mitt körkort i två år - gokart. Himla kul o ha banan helt för sig själv =)

Postat av: Danne

Vart köpte du korgen?

2011-12-11
Postat av: Matilda Larsson

Grymt bra present! Vart hittade du det genomskinliga "inslagningspappret"?

Hälsningar Matilda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback