Paljett

På torsdag är det Guldknappen-galan som gäller och jag kan nu avslöja vilken klänning som jag kommer att bära, en fantastisk paljettklänning från Valeries höstkollektion 2011 som jag ska få låna. Var på besök hos supertrevliga Valerie Aflalo åter igen igår för ett sista prov, då den tidigare varit utlånad till Jessica Almenäs.

Svenska filmstjärnan Malin Åkerman (mycket namedropping här!) kommer även att bära denna under hennes kommande Sverigebesök/filmpremiär här i Stockholm, och just nu hänger den hemma i min walkin-closet i väntan på övermorgon. Rätt coolt :-)


'
Bilder från www.valerieaflalo.com

Kommentarer
Postat av: emelie

gudomligt vackra skapelser.

2011-08-16
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Penny

Kan du inte ta kort på din garderob och visa i bloggen?

2011-08-16
Postat av: Hanna

Vilken snygg klänning!

Postat av: Jenny

Ang: Malin Åkerman. Kolla in på min blogg (några inlägg ner)!!!! :)

Postat av: Jenny

...och tack för ditt besök! Det är alltid lika coolt när du tittar in hos mig! :) Kram till dig!

Postat av: Candie de oliveira

SNYGGT SNYGGT SNYGGT

2011-08-20
URL: http://eyecandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback