Zzzz

Mycket på jobbet och mycket på fritiden resulterar oftast med att bloggen blir lidande. Så fort jag kommer hem efter jobb och events, träff med vänner m.m. så däckar jag i sängen nästan direkt. Oftast sker detta med datorn påslagen då jag planerat att uppdatera men så kommer John Blund och strör sitt sand i mina ögon.

Gårdagkvällens modevisning med UGG Australia var verkligen skithäftigt och efter jobbet idag blir det frisörbesök för att kapa mitt hår på de hemskt slitna topparna jag har + ett besök i dbrand butiken då jag har fått ett presentkort på ett valfritt par jeans. Sedan är det kräftor med tjejerna. Full rulle ytterligare en dag alltså...but I love it :-)


Kommentarer
Postat av: Angel

Ha en toppen helg

2010-09-03
URL: http://angelnr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback