Nypon


Om man tycker om att fotografera så bjuder hösten på så mycket vackert och färgrikt. Här ovan är ett par nypon jag fick syn på under hemvägen från Täby igår (orsaken till varför jag var där borta får ni reda på lite senare).

Rent allmänt har jag börjat ägna mig åt mina estetiska och pyssliga/husliga sidor mer än förr. Har kommit till insikt när det gäller ett flertal saker och jag fokuserar numera endast på de saker som genererar positiv energi. Har t.om börjat skriva egna texter/dikter och på så sätt uttrycka mina känslor istället för att stänga in dem. Oerhört befriande måste jag säga!

Det enda som hindrar mig är tiden som sällan tycks räcka till. Fr.om imorgon ska jag även ta upp min träning igen, och då kommer det hinnas och orkas med ännu mindre. Men att göra de saker jag älskar ska absolut inte stressas fram, då försvinner ju hela nöjet.

Hösten 2010 och framåt. Det blir vad man gör det till och jag har bestämt mig för att det ska bli "fab" med bl.a. nya upplevelser och härliga minnen.

Kommentarer
Postat av: Jane

Jag tror på din melodi, go Kells!!! <3 <3 <3

Postat av: Johanna

Det där är ju hallon, inte nypon

2010-09-27
URL: http://freyla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaa, jag vet, torr humor;-)

2010-09-27
URL: http://freyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback