Roses in bed

Har glömt att posta en bild från tidigare i veckan, då jag körde en liten mysfika och lässtund i sängen. Brickan och boken köptes samma dag på Myrorna för några småslantar, älskar att fynda second hand!

Jag erkänner att jag föll för bokens omslag allra först, men när jag väl läste handlingen på baksidan verkade den riktigt lovande och har dessutom fått bra recensioner. "Fördjupade studier i katastroffysik" heter romanen av Marisha Pessl.

Jag har alltid en bok med mig, vart jag än är så det blir rätt mycket läsning gjord om dagarna, speciellt när man åker kommunalt fram och tillbaka dagligen. Nyttig tidsfördriv!




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Den boken är fantastisk!!

2010-09-10
Postat av: Everydaywords

Vad mysigt. :-)

Postat av: russian doll

vad mysigt! det är viktigt att fixa till det ibland!

Postat av: Jenny

2010-09-10
Postat av: Jenny

Oh vad mysigt det ser ut :D

Tycker bokens titel var riktigt lockande den med ;)

Så härligt när man lyckas springa över små "juveler" på second hand. Man blir så lycklig liksom, ända in i själen. <3

Postat av: Johanna

HAHA:-D! Såklart att Kelly helst läser en bok vars omslag pryds av rosor, du ääär ju för härlig alltså:-)

2010-09-10
URL: http://freyla.blogg.se/
Postat av: Jenny.

Ser riktigt mysigt ut. Bra med sådana inspirationsbilder, man glömmer bort det enkla ibland !!

Vad var det för gott fika du hade köpt ??

Ha en skön kväll.

2010-09-10
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Sven

Trevligt! Jag håller mej också med tågböcker, just nu Wodehouse "Very Good, Jeeves". Hittad på second hand förstås, ja.

Postat av: elli

åh, apple, cinnamon & raisin är mitt favorit-te!

Postat av: Tess

Vi har också såna koppar här hemma, jag älskar stora koppar och det fina mönstret är ett stort plus :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback