En helg i kräftans tecken

Här kommer ett nytt inlägg om helgens bravader, tyckte inte det passade riktigt med SD-inlägget. Har sagt vad jag tycker och tänker inte älta om detta framöver.

Sanslöst rolig kräftskiva har man varit med om under helgen på Barnens Ö. Tyvärr togs inte många bilder alls då all uppmärksamhet under kvällen, natten och morgonen lades istället på alla härliga vänner. Skönt att ta en rast och bara vara än att springa runt med kameran jämt. Jag var dessutom i mitt rätta element med favvo-västen och gummistövlarna, komfort när den är som bäst!



Mina kräftor, självklart på ett rosa kakfat som jag fann i stugans kök. Till detta åts baguette, sallad och en hemlagad västerbottenostpaj med kantareller som jag gjorde kvällen innan.


Yes, denna väst är mitt andra hem.


Kommentarer
Postat av: Erika

Sköna bilder! Du verkar ha haft roligt:)

2010-09-21
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Isadora

Snygg kille ;)

Postat av: Kelly

Isadora: Eller hur! Jag är polare med många snyggon ;-)

2010-09-21
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: natali

gillar bloggen :D

Postat av: therese - fotoblogg

Haha i mitten med kräfthatten är min syster Lina! :D

Postat av: amanda wallin

jätte söt blogg!

Postat av: Patricia

Gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback