Bilder från Rockbjörnen Live!

Vilken otrolig kväll det var igår, älskar att de anordnat galan som en festival med grillbuffé och tält.



Jag fick en björnkram! (och är så blek numera att det är skrämmande).



Oskar Linnros vann pris för Årets Bästa Låt med "Från och med du" och Årets Genombrott, bra där!


The Ark lirade gärnet.


Hoffmaestro & Chraa är det BÄSTA livebandet jag någonsin sett, går inte att beskriva med ord, man måste ha varit där helt enkelt för att förstå. MAGISKT! Dessutom fick jag och Izza sjunga i micken + fick en high 5 av en av snubbarna. Groupie-känslan var total.


Tack världens bästa Izza för att du bjöd med mig på en helt fantastisk kväll!

Kommentarer
Postat av: Miseratio

:)

Postat av: Matilda

Jag tycker inte du ser blek ut utan härligt höstfin ut! :)

2010-09-02
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

ÄLSKAR HOFF !!

såg dom i sommras, och dom gilla gävla så pass att yees, dom kommer toillbaka nu i september :D

Postat av: Ida

Jag har inte förstått grejen med Oskar Linnros, men det gör jag sällan med "rix fm-musik" ;)

Söt björnbild! :) Och vem är inte blek nu? Brännan försvann på två sekunder :(

Postat av: L.

ser ut som en kul kväll! :)

Postat av: Jess

Kul med Oskar Linnros, såg honom på Mosebacke för några veckor sedan - det var grymt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback