Sachajuan

Jag missade tyvärr Bindefelds lyxiga pressfrukost, men lyckost som jag är fick jag testa Sachajuans Over night Hair Repair i alla fall. Denna vårdande inpackning som stärker håret inifrån ska man låta verka över natten och den behöver inte heller sköljas ur, då den är en vattenbaserad gelprodukt som är helt fettfri.



Denna flaska på 100 ml kostar 560 kr och säljs bl.a på NK, Åhléns, KICKS och Apoteket. Den kommer även att finnas fr.om. 1 nov på Sachajuans webshop, samt Sachajuans egna salonger som finns på Sturegatan 38, Sickla Galleria, Nacka och Sollentuna Centrum.

Ytterligare ett hjälpmedel för mitt hår, som börjar sakta men säkert återhämta sig från alla år av blekning. Priset på inpackningen är rätt saftig, så vi får se om den är så bra som de lovar.


Kommentarer
Postat av: Angel

Kul att testa nya saker.

2010-10-19
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Malena

Har provat den! Helt ok men inte överväldigande!



Kram!

Postat av: Johanna

Det där måste jag pröva!

Postat av: Miseratio

Ska bli skoj att få höra vad du tycker om den!!

Postat av: maja-Style & Life by Leia

Lyxigt! Hoppas den är fantastiskt bra....den kostar ju så då får det gärna smaka också:)



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback