Pimp my iPhone

Häromdagen besökte jag MrGizmo-butiken på Torsgatan 40 då min stackars iPhone 4 var i stort behov av skydd och skal. Otroligt stort utbud och bra priser för alla iPhone-modeller, och bättre service får man leta efter. Butikschefen Alan var enormt trevlig och hjälpte till med bra råd och tips. MrGizmo finns även som webshop på nätet ifall ni inte kan ta er till butiken.



Nu är min iPhone ordentligt pimped med skal, skyddplast, hörlurar och sportband. Bandet är perfekt när jag är ute och springer och bling-bling skalet är riktigt festlig. Fler bilder kommer sen!


Kommentarer
Postat av: Angel

snyggt

2010-11-20
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gud vad bra, det behöver jag också. Jag har redan lyckats tappa den åtskilliga gånger och även repat den på några stället på baksidan.... ;(

Postat av: Andreas

Vilket fint inlägg, Kelly du har bra skalsmak.

2010-11-23
URL: http://blogg.mrgizmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback