Give me time

Har sjukt mycket att blogga om och visa upp, men sjukt lite tid. Gaah!

Kan annars berätta om att träningen går riktigt bra, igår blev det både powerwalk på morgonen och bodypump på eftermiddagen. Idag är dock en vilodag för att kroppen ska kunna återhämta sig men imorgon kör vi igen!

Är dessutom inne på dag nr 4 helt utan socker, dvs inga kakor, choklad eller något alls. Första dagen var allra jobbigast, det enda jag kunde tänka på var choklad och 7elevens gudomliga brownies men sedan dess har jag klarat mig riktigt bra. Nu lever jag i hälsans tecken, med träning och proteinrik kost och bara på en vecka har det gett resultat (dvs. slankare och inte lika svullen mage).

Kommentarer
Postat av: Annie

Vad menar du att du fått för resultat på bara en vecka? :)

Postat av: Angel

Oj,va duktigt.

2010-11-04
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Sven

Jolly good! Och med sockret försvinner mycket av mjölet och mjölkfettet. Det är också bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback