Concert

Och hur var konserten igår då? Sjukt bra! Dock lirade de mest sina tyngre låtar men den allsången coh rysningarna i kroppen man fick till Broken Wings, Open your Eyes och akustiska Watch Over You var obeskrivlig. Under sista låten dök deras kompis SLASH (från Guns n´Roses) helt otippat upp på scen och lirade gura, vilken avslutning!


Då inga av mina vänner ens vet vilka Alter Bridge är teamade jag upp med Challes pojkvän Jocke, hans brorsa och hans kusin. Min kära vän Coco med pojkvän skulle tydligen också på konserten, så vi blev ett skönt gäng till slut.


Kommentarer
Postat av: Anna

Pojkvännen skall kolla in dem i Göteborg ikväll... Jag ville så gärna med men blev tyvärr inte så :(

2010-11-03
Postat av: Stephanie

Jag hade velat gå ju!

2010-11-04
Postat av: Stefanie

DAMN! jag blir så jävla sur för att jag inte kunde gå på dem-_-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback