Balsam för kropp & själ

Har verkligen haft det HELT underbart, dock gick jag omkring frusen då jag inte var kry och sov rätt dåligt pga det. Jag badade iaf i varma källor utomhus, utövade Qi Gong, åt massvis med frukt, drack Spirulina-te, åt en underbar 4-rätters middag och fick sist men inte minst en underbar massage och ansiktsbehandling som hette Yoga Nagomi. Verkligen värt ett besök och jag kommer definitivt att åka hit igen. Vi tog "Inre Ro"-paketet med övernattning, rekommenderas!


Att bada i de varma källorna är helt magiskt på kvällen!


Väntar på middagen.


Slappar vid poolen efter min massage-och ansiktsbehandling med hy len som en babyrumpa.


Sushi till frukost!

Kommentarer
Postat av: Lulu

Oh vad mysigt och skönt det ser ut! Jag skulle kunna åka dit på studs!

Postat av: Jenny

Det ser onekligen helt underbart ut! Jag har sett att de har en kampanj nu med billigare priser på vardagar, måste verkligen försöka ta mig dit, jag behöver också lite balsam för själen! :)

Postat av: Madeleine

Vart kan man hitta detta? hemsida? :)

Postat av: Hemlig

Sjukt snygga ben har du :)

Iofs är hela du snygg. Men det är jag övertygad du vet redan...

2010-11-20
Postat av: Kelly

Madeleine: www.hasseludden.se :-)

2010-11-20
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Johanna

Du ä så vacker Kelly :)

2010-12-01
Postat av: Cecilia R

Åh det ser helt underbart ut! Skulle bli en perfekt julklapp till mamsen :-)

2010-12-07
URL: http://ceciliaragnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback