Training

Sedan jag började träna för drygt en månad sedan har jag varit extremt duktig, än så länge har jag inte tagit mig an mitt program på gymmet och lyft vikter men däremot har jag gått på 4-5 gruppträningspass i veckan med Bodypump, Core, Bodybalance och Step hittills.

Mina favvos är Bodypump och Core då man verkligen svettas och tar i med mycket styrketräning. Imorgon ska jag prova på Bodykombat!

Man märker att kroppen har fått en chock av all träning - fast på ett positivt sätt (förutom träningsvärken, men den är bara skön!). Jag är mycket piggare och jag äter t.om frukost på vardagarna då jag vaknar upp hungrig, aldrig hänt förr. Att man även bidrar till en snyggare kropp är ju inte fy skam heller ;-)


Min nya träningsväska från Puma, perfekt storlek som rymmer exakt det man behöver- en väska jag släpar på rätt ofta numera :-)

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är så härligt att träna, idag blir det pilates för mig!! :)

2010-03-02
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Emma

Fan vad härligt! Jag är också igång nu, tränar mest kondition och ibland styrketräning på gymmet, (mest mage och rumpa då, haha!) Vilken fin väska! Behöver också en, släpar runt på en stor skinnväska från indiska med allt i, vill ha en mer sportig som den här. Ja, visst kommer aptiten igång! Jag äter som en häst nuförtiden :-) Puss gumman!

2010-03-02
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: Annie

Härligt, vad duktig du är! Hoppas att motivationen håller i sig, annars är ett tips från mig att ha ett "minimi" på hur mkt man ska träna när man inte är sugen för att inte tappa allt. Mitt "minimi" är att aldrig träna mindre än 2 ggr i veckan, spelar ingen roll om jag inte har lust! Men för det mesta blir det 3-4 ggr i veckan eftersom jag också är helt fast :-) Mina favoriter är spinning och bodypump!

Postat av: Terese Alvén

Vännen! Superduktigt av dig att ha kommit igång. Men jag vill ändå komma med ett litet träningstips. Ett vanligt fel är att man kör igång för hårt i början för att det är så roligt och man vill testa allt. Tyvärr leder detta till att många blir skadade, förkylda eller tröttnar och så lägger man av med träningen. Det är bättre att starta med max 2-3 ggr i veckan och efter runt sex veckor öka på mängden om man vill. Kom ihåg att meningen är att du ska träna hela livet, och inte bara fram till sommaren. STOR kram på dig gumman.

2010-03-02
URL: http://www.sparkibaken.se
Postat av: Jenny

BodyCombat är så otroligt roligt och mycket tungt! Du kommer inte att bli besviken! :)

Postat av: Frida

Vad duktig du är som kommit igång med träningen! Härligt inspirerande! :)

2010-03-02
URL: http://freerida.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, BodyCombat är det roligaste som finns!!! Fullt ös - medvetslös.

2010-03-02
Postat av: Isadora

Jag såg dig på SU i dag, hade nog inte tänkt på att det var du om jag inte sett väskan ;) haha

Postat av: josse

Var kommer väskan ifrån?

behöver också en snygg träningsväska som är rymlig :)

Kramar!

2010-03-03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback