The gang

Som lovat blir det idag mer inlägg från helgen, först ut är några party pics från middagen och nattklubben efteråt. Vilket gäng vi var och så sjukt roligt att få lära känna nya härliga människor, det är det bästa jag vet. Tänk vad mycket bloggen har givit i form av vänner och minnen för livet. Lyckligt lottad är jag minsann.

Nästan samtliga foton är lånade och redigerade av Tito Frez som var med på resan - en av de roligaste någonsin.


Jag och Wille, en vän för livet som jag träffat tack vare bloggen.


Snyggingen Linda Hallberg som har sin sminkblogg hos Veckorevyn var fantastiskt fint sminkad hela helgen.


Dag 1 på mässan. Jag, Wille, Tito och Angelica Blick posar på vår egen "press-våning" där vi hade tillgång till hur mycket kaffe, te, smörgåsar, bullar och kakor vi ville. Blev en hel del fikastunder där. Bild lånad av Linda.


På nattklubben SLVER som låg vägg i vägg med vårt hotell, krypavstånd hem bokstavligen!



Supergoa Felicia från Bindefeld-gänget och alltid lika rara Jonathan Fagerlund.


Tindra och Delinda var också med. Sötare syskonpar får man leta efter! Bild lånad av Delinda.


Nicolas Gustbée ger en intenstiv blick. Bild lånad av Nicolas.



Kommentarer
Postat av: Angel

Ser ut som din helg va toppen

2010-03-23
URL: http://angelnr1.blogg
Postat av: Nicolas

vilken cool bild på dig och wille! vad sitter ni i och var var det haha ? :)

2010-03-23
URL: http://nicolasg.se
Postat av: tekla

sliver och jkpg, vad kul :)

hur kunde jag missa detta?

2010-03-27
URL: http://teklas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback