Sabai Soong

Efter allt modellande hela dagen bar det av till Sabai Soong, ett av mina favvoställen för att äta middag tillsammans med Wille, Tito Frez, Jenny och Tora.

Tyvärr satt jag likblek och illamående under hela middagen och avslutade restaurangbesöket med ett högst otrevligt besök på toaletten. Mycket trist då jag hade en festlig utgång planerat efteråt, men alla resterande krafter gick åt hemfärden istället. Har fortfarande ingen aning om vad som var anledningen då jag ätit likadant som alla andra under dagen.



En inte så kry Kelly.



Jag lyckades spexa på ett kort iaf :-) Resterande tid satt jag onormalt tyst.



Min goda Tom Kha-Gai som jag dessvärre endast åt 3 skedar av :-(


Kommentarer
Postat av: Emma

Fining! jobbigt att du blev sjuk :-(



Jag vill ha din hårfärg! Nu har mitt blivit sådär blondt igen... Måste göra en toning över alltihop känner jag... ;-) Puss!

2010-03-30
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag brukar inte kommentera men har läst din blogg i många år. Du har ju inte nyfärgat håret men varje gång du lägger upp en ny bild slår det lika hårt, guuud vad du passar i den där lite mörkare nyansen!!! Ett riktigt lyft för ditt ansikte och hela din look, du ser så mycket yngre ut helt plötsligt (inte för att du ser gammal ut vanligtvis men). Du är jättefin, ha en bra dag!

2010-03-30
Postat av: AMANDA FALK

Gud vad vacker du var på bilden Kelly, trots att du inte var så kry.. Jätte fin ändå! Tom Kah Gai soppa är mums, testa red curry om du inte gjort det förut, det är också med cocosmjölk och yckling, lite mer thaikryddor bara ;-)



Idag har du då hunnit med och uppdatera något enormt mycket, roligt att se allt du haft för dig!



Ha en fin kväll!

2010-03-30
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback