Medicinsk hudvård

Jag har fått ett hett tips från en kär vän om dessa A-vitaminkrämer från Beauté Pacifique som enligt utförliga tester och framtagning av hudläkare ska göra underverk. Produkterna hjälper till att reparera solskadad och åldrad hud där fina linjer och rynkor minskas. Jag som närmar mig 30 (29 i sommar) inom en snar framtid har faktiskt börjat tänka om just vilka hudvårdsprodukter jag använder, så detta blir perfekt.

Så efter varma rekommendationer fick det bli en ansiktskräm och en rengöringsmousse.


Kommentarer
Postat av: Ida

Synd att den var så dyr, hade varit kul att testa!

2010-06-24
Postat av: Kikan

Hm...undrar om den fungerar på problemhy. Jag är på jakt efter den ultimata hudvårdserien men jag har så känslig hy.. Fyllde själv 30 i år så man kanske måste börja tänka på det där med fina linjer...fast jag får fortfarande finnar. Kan tänka mig att när man väl får bukt med dem så kommer rynkorna...Nä nu skall jag sluta klaga och önska dig en riktigt trevlig midsommar!



Och än en gång, godisblommorna blev en verklig succé :)



Kram Kikan

Postat av: Emmie ♥

Hej Kelly!

Jag såg faktiskt dig på stan idag, tillsammans med Wille på väg in på McD på Sergelgatan.

Men jag fegade ur och kom mig inte för att kliva fram och hälsa...

Vill bara säga att du om möjligt är ännu sötare i verkligheten än på bild!



Trevlig midsommar på dig nu! ♥

Postat av: Therese Zätterqvist

Hm.. kanske skulle testa den jag! Typ INGET funkar ju! Hoppas solen kan bättra på lite!



Annars då? Mycket happenings nu runt sommaren? Tagit lite sommarledigt från mina "klubb-jobb". Får försöka mingla lite själv istället! :)



Jag drar ihop ett skönt gäng för måleri-kladd i Berzelii Park om ca 2 veckor! Haka på vetja!



..och glad midsommar - inte att glömma bort! :)



/Therese

Postat av: Hanna

Nej, nej...det här är inget revolutionerande i genren medicinsk hudvård eller innehåll med Pro-retinol.

Det finns MYCKET bättre produkter än så.

Jan Marini, Obagi, Skinceuticals, MD forte för att endast nämna några.

2010-06-25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback