Vanilla

Min favorit- och signaturdoft är vanilj, parfymen från The Body Shop är t.ex den enda parfymen jag använder och jag får ständigt komplimanger om hur gott jag doftar.

Ett lite billigare, fast minst lika bra är Yves Rochers produkter. Jag har gjort en beställning på en ekologisk kroppspeeling samt en duschgel.

Med koden STUD får man 10% rabatt på ordervärdet och fri frakt gäller vid order över 150 kr. Man fick även välja en valfri gratis premie och istället för en produkt valde jag att skänka ett bidrag till Plant for the Planet.


Bilder: Yves Rocher

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, jag har tänkt skaffa en ny kroppspeeling faktiskt, själva burken är ju fin att ha framme också! :) Kan du inte recensera den sen så fort du provat den?? Vill inte ha någon mesig peeling med för lite korn i, det ska va tillräckligt med riv ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback