Solig samkväm i Edsviken

Mina semesterdagar överträffar sig själva konstant. Snacka om att jag valde rätt veckor att ta ledigt :-)

Idag var riktigt skoj, då jag fick följa med på sol, bad och grillning i en otrolig villa i Sollentuna (den kommun jag bor i), men det var nere vid den privata stranden och bryggorna som vi höll till hela dagen.






Jag skär upp haloumi-osten inför grillningen.





Grillad ananas är...


...fantastiskt gott.


Jag och Olivia slappar i "ägget".





Olivias pojkvän F kunde knappt andas pga min omfamning, då jag höll på att flyga av flera gånger under den galna åkturen. Fort som f*n gick det, men hur kul som helst! :-)




Jag och Olivia försöker ta oss upp på vattenskoterrampen. Gick inte så bra :-)



Kommentarer
Postat av: Miseratio

Det ser helt fantastiskt ut, underbart med semester i sådant här väder. Själv jobbar jag tre pass till innan jag går på en välbehövlig lååång ledighet :)

Postat av: Ulrika

Du är som finast utan löshår och utan smink. Du är jättevacker!

2010-07-05
Postat av: Alexandra

härliga bilder!

Postat av: frida

hej fråga :)

hur får du dom här länkarna (cocoo.se, chicy,) på högersida ? :) svara på min blogg tack



kram frida

2010-07-05
URL: http://assaba.blogg.se/
Postat av: Erika

Så vackert där var, underbara bilder =)

2010-07-05
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Jag har lånat bilder av dig på ditt silvriga/turkosa halsband från HM samt en bild där du har det på dig. Hoppas det är OK! Säg bara till annars. Om du någongång skulle vilja sälja det så säg till, kan lätt ge dig dubbla priset. MVH Therese



P.S. Så himla fin du blivit sedan du färgade håret brunt! Dina ögon kommer verkligen fram. D.S.

2010-07-05
URL: http://ltherese.blogg.se/
Postat av: Nina

Vilka härliga bilder. Det är verkligen härligt att vara i ett hus som är brevid vatten. Det hör verkligen till sommar.

2010-07-05
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vad härligt det ser ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback