Peruk & mustach-middag

Jag, Izza, Stephanie och Ellinor har påbörjat en ny tradition, nämligen temamiddagar. I lördags var det då en ganska hårig middag som det bjöds på hemma hos Izza (inte ett enda hårstrå i den utsökta maten dock). Underbart rolig kväll med underbara tjejer jag är så glad över att ha fått lära känna <3

Jag väntar på fler bilder, så håll utkik!



Charlies Änglar.




Ska man ändra hårfärg kanske?


Kvällens värdinna i rött!


Nästa middag är hemma hos mig, och temat är redan bestämt. Vad det blir får ni se! :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Va kul de låter med tema middagar, du va jättefin i rött hår!

2010-01-19
URL: http://indelaware.blogg.se/
Postat av: Emma

Skitsnygga är ni allihop! Haha! Du passar riktigt bra i det röda ju! :-)

2010-01-19
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: helen

Tycker också att rött hår klär dig!

2010-01-19
Postat av: Josefin

Shit vad snygg du var i mörkt hår :D

2010-01-19
Postat av: Erika

Du var ju grym i rött hår!

2010-01-19
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: B-M

Vad fin du var i den hårfärgen!

2010-01-19
Postat av: Bettan

Måste bara säga att du passar sjukt bra i rött hår!

2010-01-19
Postat av: dookie

Du är lika fin i rött hår som svart. Och du blev ännu mer lika Shannon Doherty! (stavning?)

2010-01-19
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Jane

Hahahaha! Jag har ju sett några bilder tidigare hos de andra, men det är heeelt underbart!! :D

Postat av: Kajsa

PÅ den andra bilden - ärligt talat - du är URSNYGG i den hårfärgen!

Skulle absolut överväga att färga om jag passade lika bra i det som du :-)

Postat av: Kikan

Shit vilket roligt tema! Och du passade väldigt bra i rött hår. På den första bilden liknar du Brenda i gamla hederliga Bevvan :) Kram Kikan

Postat av: emmie

Du passar otroligt bra i rött hår! love it! :)

2010-01-20
Postat av: Aura

Kelly du är ruskigt snygg i rött!

2010-01-30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback