TRÈSemme

Älskade TREsemmé, varför kan du inte finnas i den lila serien (anti-breakage för extra torrt hår) i butiker? Lyckligt lottad som jag är, får jag mina hemskickade men jag har själv varit ute på jakt efter dessa i butik utan framgång.


Påfyllning i duschstället. Det bästa mitt hår har haft, speciellt inpackningen. Då flaskorna är så stora (900 ml) räcker de dessutom länge. Jag har även den värmeskyddande sprayen i samma serie. (Duschdraperiet kommer från Åhléns, stället från Lagerhaus).


Kommentarer
Postat av: Emma

Rustabutikerna har dem lila!:)

2010-02-19
URL: http://lecurly.blogg.se/
Postat av: sandra

Har inte heller sett den lila serien. Själv har jag testat den för färgat hår och nu den för torrt hår. Gillar dom verkligen !!

Har inte testat sprayen för värmeskydd men lär nog köpa den. Det är ju inte speciellt dyra saker.

Postat av: Erika

Jag vill också testa dem =)

2010-02-19
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är samma "skit" som allt annat som säljs på ICA. Man luras genom att håret ser fint och blankt ut, men det innehåller inget som gör håret fint i det långa loppet. tyvärr!De billiga hårprodukterna är rent kosmetiska och inte tillförande. Om man vill ha bättre hår på lån sikt bör man hålla sig borta från ICA. Men jag förstår om du är nöjd eftersom man lätt luras.

2010-02-19
Postat av: Sara

finns på Coop där jag bor iaf :)

2010-02-19
Postat av: Emma

Jag är också så sjukt nöjd med TRÈsemme produkterna jag har hemma! Inpackningen är super som du säger och även värmesprayet! :-)

2010-02-19
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: Elina

Känns som att detta varumärke får mer uppmärksamhet än det förtjänar. Alla skriver om det, och självklart blev jag sugen på att testa, så jag köpte den så omtalade värmesprayen. Känns inte som att den skyddar överhuvudtaget, känns som jag lika gärna kan spruta vatten i håret, och få lika mycket skydd. Så av de som säger att den är så bra skulle jag gärna vilja höra motiveringen till varför, samma gäller shampoot :)

2010-02-20
Postat av: Lisa Walker

Jag vill också ha den lila serien! Har den blåa som jag använder nu som är superbra!



I Sundsvall finns den bara på 1 butik och det är minsann alltid slut..

2010-02-20
URL: http://lisawalker.blogg.se/
Postat av: josse

Jag älskar också denna serie :)



Tycker håret hålls fräsht länge med TREsemme.. brukar variera lite ibland använder jag Loreal intense repair..

Men då jag använder tresemme så hålls håret rent så länge! Dushade i fredags och nu söndag kväll ser det fortfarande lika rent och fräsht ut :) Tummen upp.. snacka om att spara på slitage då man oftast tvättar sitt hår aldeles för ofta.



Kram!

2010-02-21
Postat av: Nelly

Åh!! Älskar denna serie men har inte hittat inpackningen någonstans. Var beställer du den från?

Postat av: Linn

Jag hittade allt på rusta shampoo, balsam, inpackning och värmeskydd. ÄLSKAR det.

2010-02-24
URL: http://lmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback