Tjejmys

Igår kväll var mina vänner Camilla och Daniella hemma hos mig och jag bjöd på en hjärtformad kladdkaka för att visa min kärlek inför Alla Hjärtans :-)


Mitt kök - redo för bak!


Jag förvarar alla mina torrvaror i plåtburkar och glasbehållare. Mer praktiskt och dessutom snyggare! Här har jag kakao, socker och mjöl. Plåtburken kommer från Åhléns och glasbehållarna från Lagerhaus.


Det dracks även rosévin och då plockade jag fram mina vackra glas från Åhléns. Jag äger hela serien. Bakformen kommer från Lagerhaus.



Vispad grädde severade jag i ett fint fat jag fyndat på Myrorna.







Jag kan varmt rekommendera IKEA´s ljus med doft av vanilj. Hela mitt vardagsrum doftade ljuvligt.


Stora, vackra rosor jag fick igår :-)

Kommentarer
Postat av: Kira

vad mysigt !:)blev sugen på kladdkaka nu...

2010-02-13
Postat av: Erika

Hög mysfaktor ser jag! ;)

2010-02-14
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Louise

åhh, det såg ju helt klart inte fel ut

Postat av: Malou

Vilka underbara bilder! Hög mysfaktor måste jag säga.

Postat av: SANDRA

Gud vad mysigt det ser ut.! =)

2010-02-15
URL: http://sandrarr.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

Jag älskar rosor och jag älskar din skål kelly :D din inrendings/detalj - stil är bara så romantiskt underbart fin ;-)

Postat av: Jessica

Åh gud va den kakan såg god ut! nu måste jag också köpa en sån fin bakform=)

2010-02-16
URL: http://cravingforfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback