Bloggfrukost på Pistill


Idag har jag haft en heldag med syrran som är på besök från England. Vi började med en sensuell bloggfrukost på Pistill, där vi åt muffins, mackor och drack smarriga smoothies och blev introducerade för nya märket Belladot som är 50-tals influerat med intimleksaker med namn som t.ex. Ester, Ingrid och Greta. Vi fick även med en rosa goodiebag med produkter att testa hemma :-p


Mina fina tjejer Izza och Stephanie var också där!


Butiken har ett enormt utbud med många fina saker, bl.a dessa nipple covers i rosa strass!


Vi fick höra att det finns "breastdance"-kurser där man lär sig hur man lyckas snurra dessa på ett snyggt sätt. *haha*


Söta syrran Jenny njuter av smoothien.


Jag smälte in rätt bra bland underkläderna.


De även hade fantastiskt vackra masker, om jag ska gå på maskerad tänker jag köpa min mask här. Glöm Butterick´s!



Jag och bästa Steph med våra bags.


Kommentarer
Postat av: bitte

lyllo vill åxå gå på massa kul

2010-02-04
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Emma

Gud vad mycket fina underkläder och prylar! Haha, heta dem där rosa "nipple covers" var ;-)



Och än en gång, du ser sjukt bra ut i håret!! Skitfint är det! Puss!

2010-02-04
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: Big Sis Neen

Ni var oxå jätte fina, girls!

2010-02-05
Postat av: AMANDA FALK

vad söta bilder :) jag kan inte bestämma mig för om du är lik din syrra eller inte, nu har söta kinder båda två och samma "färger", både hud och hår, men nja, ni känns ändå olika! :)

Postat av: Mari

Åh vad söta ni är! Hälsa lilla Jenny från mig!

Kram kram!

2010-02-06
Postat av: Petra

den blogg frukosten hade jag inte sagt nej till! Såg gott ut! :D

2010-02-06
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: gila

Hej! Undrar vad priset ligger på maskerna? :) ska snart på studentfest med tema: maskeradbal!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback