TGIF!

Fredag, och härligt känns det! Mina planer idag efter jobbet är att köpa en värmefläkt då jag fryser som bara den hemma och sen ska jag hem till Wille och spela mig svettig på hans nya Xbox Kinect. Jag borde vara hemma och fortsätta städa och dona, nu när renoveringen är färdig men...... :-)

I helgen blir det bildkavalkad från eventet i onsdags, då Wille har alla foton som togs. Här nedan är en fin bild som Expressen tog på Wille, mig, Sandra (Prinsessan Skira) och Jonathan (Prins Frost).

Jag och Wille svävar för övrigt fortfarande på små "mums"-moln efter vårt samtal med Maria Montazami och hennes man som också var där :-)


Kommentarer
Postat av: ida

usch

2010-12-08
Postat av: Wille

Vaddå usch?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback