Puss? Nej tack.

Ajdå, PUSS var verkligen ingen höjdarrulle. Känns tyvärr som att jag förlorat 2 timmar som jag inte får tillbaka. En extremt flum, förutsägbar och seg film som inte alls var någon "fjäderlätt" komedi som utlovat och en titel som inte har något alls med handlingen att göra. Men däremot var det nice som alltid att träffa mina girls, de får alltid toppbetyg av mig, 5 pussar av 5 till dem. Filmen får en klapp på axeln för ett tappert försök :-)

Nu ska jag dyka in i köket och baka!


Delinda, Ellinor, hennes syster och Izza (ej på bild) var mina biodamer för kvällen.

Kommentarer
Postat av: LaLizita

haha, men ja eller hur! vart kom titeln PUSS ifrån liksom... mycket märkligt..

2010-08-12
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag älskar blommor och färger! Jag var inte speciellt utklädd, hade en vit klänning från garden collection på mig och en gloria. Tänkte va fyndig och föreställa en oskuld men det gick nog inte fram så bra. Haha. Nödlösning.

Postat av: veronica

Hoppas bakningen gick bra. Tyckte första omgången såg riktigt bra ut med.

Du har fått ett litet bloggaward från mig =)



Kram

Postat av: Alexandra

såg trailern förut och tyckte den verkade sådär men nu ska jag verkligen inte gå och se den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback