Brunette vs Blonde


Tänk vad hår gör mycket! Ett års mellanrum är det mellan dessa foton. Trivs riktigt bra i min mer naturliga hårfärg utan att behöva bleka det jämt och ständigt. Sjukt slitet blev det dessutom, och tyvärr har det fortfarande inte återhämtat sig efter alla år utav slitage :-(

Känns lite vemodigt att se tillbaka på foton från i fjol, då jag under praktiskt taget hela 2009 var heartbroken, förvirrad och allmänt ledsen. Årets midsommar var det totalt motsatta däremot, happy happy!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Brunett! Tycker du passar grymt bra i den hårfärgen :D

Skönt att höra att det här året är bättre för dig<3

2010-08-03
Postat av: Camilla

Det syns att du är mer lycklig i år, härligt! :)

Postat av: Jane

Jag tycker att du passar GRYMT bra som mörkblond!! Dina ögon kommer fram så himla fint. <3 <3 <3

Postat av: Jess

Kul att höra att du är genuint Lycklig igen! Efter regn kommer solsken. Livet är en sann bergodalbana... Och apropå ditt hår! Det är verkligen Mycket snyggare åt det bruna hållet. Ha en bra dag :)

2010-08-03
URL: http://www.jessjess.se
Postat av: Maria

Får man fråga vad det var som gjorde dig olycklig förra året? Har följt din blogg länge, länge men du skriver sällan om känslor och lite tyngre saker.



För mig var 2009 ett toppen-år... Däremot är detta året endast fyllt av sorg och elände. Har förlorat två nära familjemedlemmar inom ett lopp av 3 månader.. Då undrar man vad livet egentligen har för mening. Hoppas att jag en gång kan återhämta mig, som du verkar ha gjort.



Kramar, Maria

2010-08-03
Postat av: Madde

Jag har alltid gillat dig i blont men du är faktiskt snäppet finare i en mörkare ton! :) Hur får du till dina underbara lockar?

2010-08-03
Postat av: cudi

sjukt fin som brunett! just sayin..

2010-08-03
Postat av: Sandra

Du passar sjukt bra i mörkt hår, ännu mörkare skulle vara jättefräscht och snyggt till dina klarblåa ögon. Go for it, våga! Du kommer älska det. Du såg lite för mesig och blek ut i ansiktet som blond tycker jag.

2010-08-03
Postat av: Elina

Bättre i blond! Mycket! =)

2010-08-03
URL: http://[email protected]
Postat av: Veronica

Det här med VR och bojkotten har verkligen fört något bra med sig- jag hittar nya bloggar :-) Du har otroligt fint hår! Jag älskar verkligen lockarna.

Postat av: Laura

Helvete vad vacker du är. Och du passar mycket bättre i mörkt hår. :)

2010-08-03
URL: http://lampis.blogg.se/
Postat av: Wiwi

tycker du är otroligt vacker i din naturliga hårfärg...!



Har hållt på att färga o dona med håret samma som du, senast för några dagar sen... men så fick en färgning "snett"... men efter mycket om o men har ja mig egna färg nu... o jag vänjer mig... o tycker det är okej...



dom flesta tjejjer som är blonda är verkligen BLONDA men lite utväxt nångång i livet... neeeh detta är grymmare!!

2010-08-04
URL: http://wiwis.blogg.se/
Postat av: Annie

Beundrar verkligen dig för att du är så öppen och jordnära i din blogg. Du vågar skriva att du inte alltid är på topp, minns att du även skrev något om en utseendemässig svacka i början av sommaren. Tycker du är modig som vågar vara så öppen och man känner igen sig mycket i vissa saker du skriver! <3

2010-08-05
Postat av: Linnea

din naturliga hårfärg är finast :) jättetrevlig blogg!!

Postat av: kristin

Det syns att du mår bra! Du är smashing snygg! Har mycket mer power i utstrålningen än på blondbilderna och passar faaaantabulous i brunt hår!

Kram!

2010-08-10
Postat av: Victoria - Au pair i USA

Vackra manniska :) du passar riktigt bra i brunt har!!

Postat av: Anonym

du är supersnygg brunt hår måste jag säga -blek det inte igen :D

2010-08-22
Postat av: D...

FÄRGAA IGEN BLOND !!!!!!!!!

2010-08-22
URL: http://deylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback