Birthday

Som sagt hade jag verkligen en underbar dag igår, här nedan kommer några pics. Just nu har jag fullt upp med alla förberedelser inför morgondagens fest.


Macaronbakelse från Chokladfabriken och champagne hemma hos föräldrarna. Ljuset är från Åhléns.




Dagen avslutades med en 4 timmar lång fika tillsammans med mina fantastiska vänner Wille, Izza och Ellinor då vi åt stans kladdigaste kaka på café Fåtöljen (Hornsgatan).


Always striking a frickin´pose :-)



Ca 1.90 lång blir jag i dessa, lång och ståtlig :-)


Jag invigde nya klänningen från Rut mfl. (Nelly) och skorna från DinSko.


Izza och jag på varsin plattform, under 10 min stod vi och konversade såhär, samt underhöll våra medresenärer.




Kommentarer
Postat av: LaLizita

Jag tror du gillar rosa!? :)



Chokladkakan såg sjukt god ut!

2010-08-06
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Du är så vacker!! Själv fyllde jag 30 för drygt 3 veckor sen och överlevde ;)

2010-08-06
Postat av: jenny

Den där kladdkakan såg verkligen galet god ut! (men götgatan ligger de väl på?)

Postat av: Johanna

Gud vad god den där kladdkakan ser ut... =)

Postat av: Linda

oj, är du 30? :O

jag har fått för mig att du är 24-25 år gammal & inte ser du äldre ut iaf...

grattis på födelsedagen!

2010-08-07
Postat av: Pernilla Andersson

Grattis i efterskott! Verkligen fina kakor, sådana måste jag med prova att baka. De är ju så goda!

Postat av: Anna

Åh så sugen jag blev på kladdkaka=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback