Thank god for fleece!

Om man ska sammanfatta min helg har den som vanligt varit fartfylld och igår eftermiddag satt jag, Wille och JennyMälarpaviljongen och njöt av solen. Men då molnen kom satt vi i flertalet fleece-filtar och frös, men envisa var vi. Att svenskar är det folk som sitter mest utomhus om året i hela Europa bevisade vi flitigt under gårdagen.!


Efter ca 45 min köande fick iaf Jenny sin mat :-) Jag tar ett fast tag om mitt ben av ngn anledning och Wille var lite optimisktisk då han lämnade jackan hemma. Men ett härligt gäng är vi.




Tur att man tränar så duktigt numera! Då kan man med gott samvete svulla loss på helgen :-)


ET, phone home :-)




Kommentarer
Postat av: Angel

fina ni är och maten ser god ut

2010-04-19
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Erika

Så mysigt =)

2010-04-19
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Rosida

Ååh, ser så himla gott ut med kladdkakan! o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback