Going darker


Det är rätt roligt att min toning jag gjorde i helgen heter "Blond". Men fin är den och jag blir bara mörkare och mörkare numera. Svårt att tänka sig att jag gick omkring i platinablont barr för ca 2 månader sedan :-p


Oooouuups, och nu är man lite mörkare. Jag själv förstår mig inte riktigt på vad jag försöker mig på för slags min på fotot, men fokusera på håret istället. Ser ut som jag fått en smäll på kinden dessutom, får tagga ner på rougen tror jag, men åter igen...håret! :-)

Velourmysdressen jag har på mig kommer från MissBella.se i min nya favvofärg - lila. Ska definitivt beställa fler set i andra färger därifrån snart.


Kommentarer
Postat av: JessicaMaria

Hur är de där dressarna i storlek? Är som du lång och smal och hatar när det blir för kort i ben och armar.

2010-04-08
Postat av: Emma

Ursnyggt gumman! Jag bara måste tona mig lite mörkare jag med, jobbigt att tona hela löshåret också bara :-) Dina färger kommer fram mycket bättre och ögonen, wow!

2010-04-08
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Passar dig jättebra!

Postat av: Emma

Faktiskt är det inte så konstigt att den heter blond för det är precis vad den är ;)

Många tänker att man ska vara väldigt ljus för att få bli kallad blond men i själva verket är det just den nyansen som är den "riktiga" blonda :) Är man ljusare naturligt så är man ljusblond :)

2010-04-08
Postat av: jenny

gud vad snygg du var i mörkt, tycker du kan bli ännu mörkare faktiskt, för det klär ju dig jättebra

Postat av: lisa

jag gick också från ljusblond till den färgen du har nu.. sedan blev det ljusbrun o nu mellan/mörkbrun "intense chokolate" Trivs superbra o alla säger att mina ögon kommer fram mkt mer. snyggt nu när man blir brun också =)

2010-04-10
Postat av: Sandra

Snyggt värre! Du klär verkligen i det lite mörkare, och kan tänka mig hur snyggt det blir till lite solbränna i sommar också! :D

2010-04-11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback