Aktiv helg

Späckat schema som vanligt har det varit i helgen, så det har varit skönt med bloggpaus då. Här nedan redogör jag i korta drag om vad jag haft för mig:

I fredags gick jag på bio och såg Clash of the Titans i 3D som inte alls är sevärd.

Lördagen bjöd på en hel del festligheter då jag firade av en killkompis som ska flytta söderut till Skåne och efter det närvarade jag Finest´s tjejkväll på Café Opera.

Söndagen var dock lugnare där jag bjöds på 3-rätters middag hemma hos Olivia, och fick henne att spontanshoppa en del på nätet :-p

Idag är det löning, solen skiner och ikväll ska jag både hämta ut paket och sedan umgås med min vän Carina (där vi ska planera inför Grekland den 17e, samt Vårruset den 2 juni), så summa summarum en helt ok dag hittills ;-)

Den goda maten i söndags: av tre rätter blir man mätter.


Kommentarer
Postat av: Emma

Fullspäckad helg som vanligt! :-) Åh vad jag är avis på din greklandsresa! Tur att askmolnet försvinner nu så att ni kan åka! Puss!

2010-04-26
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag gillade clash of the titans. Tycker absolut att den är värd att se på bio, även om det inte är någon topprulle. Men gillar den här "300"-stämningen som är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback