Ladies Night

På lördagkvällen slog jag följe med StarPR där vi åt en underbart god och trevlig middag på Den Gamle och Havet och sedan gick vi och såg Ladies Night i Globen. Mycket underhållande show och det var lite annorlunda att sitta i en publik med 11 000 kvinnor bara. Jag är fortfarande superglad att jag fick följa med och tack även till klockmärket Longines  :-)


Jag körde på pärlorna (mina favvos just nu) även denna kväll. Ni var många som undrade vart de kom ifrån och de är gamla pärlor beställda i fjol från Chicy.se + ett gammalt pärlhalsband, okänt märke (den längsta).

Foto lånad av Sara.




Jag körde på ballerinas vilket var superskönt, då mina fötter var helt slut från gårkvällens bravader med 11 cm klackar :-)



Glorious som sjöngs utav Andreas Jonsson - den låten blir aldrig dålig!


Kommentarer
Postat av: Modeblogg - The Daily Influence

ser ut som en lyckad kväll :D

Postat av: erica

verkar som att du hade en trevlig kväll! :) otroligt vacker är du!

Postat av: erica

verkar som att du hade en trevlig kväll :) otroligt vacker är du också!

Postat av: Erika

Guuud vad roligt! Avis jag blir!

2009-09-29
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Sandra

HÅLLER MED OM GLORIOUS !! Har stått typ 1-2 meter från Andreas när han sjöng den, det var på min gymnasieskolas 10års jubileum :)

2009-09-30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback