Odd Mollys

För några veckor sedan köpte jag 2 st Odd Molly-plagg, helt oanvända och nya med tagsen kvar från en kollektion som jag har för mig är ca 1,5-2 år gammal (?). Plaggen var dessutom billigare, då de kom från en säljare i USA, men med frakt + den höga tullavgiften blev det som butikspris iaf.

Jag blev så nöjd att igår kväll slog jag till på ytterligare ett plagg, en underbar tunika som jag ska visa foton på sen.


(Lite skrynkliga då jag haft på mig dessa innan korten togs).

*Tips* för er som köper Odd Molly kläder via nätet och vill vara säkra på att plagget är "äkta". Alla plagg har en lätt parfymerad doft som är typisk för just detta märke. Så gör som jag när jag hämtade ut mitt paket - lukta på plagget! :-)

Kommentarer
Postat av: Erika

Den vita var ju jättesöt =)

2009-10-28
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Inez

Bra tips, MEN det gäller BARA de äldre kollektionerna och då också om plagget aldrig använts, såklart.



Jobbar med de nya och nu luktar tyvärr inte plaggen mer:-( De har slutat med parfymeringen.

Synd,men säkert av miljö och allergi syfte.



Värme/ I

2009-10-28
URL: http://scenliv.blogspot.com
Postat av: Ninnie!

Tröjan var ju jätte fin!!

Postat av: Caroline

Där har du fel Kelly. Alla plagg doftar inte. Jag har köpt många plagg på bla. NK och i Odd Molly butiken som inte har någon doft alls. Ibland har dom det och ibland inte. Vänliga hälsningar Caroline

2009-10-29
Postat av: Sofi

Jätte söta plagg, älskar Odd Molly, så romantiskt sött å fint :)

Postat av: Sophie

Vilka fina kläder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback