Bloggen på räls!


Det är gratis internet på tåget, så det blir många blogginlägg idag :-) Jag har ju kvar min New Moon bok att läsa, men är alldeles för trött i huvet för det.

Manikyren jag fick gjort i torsdags blev jag inte alls nöjd med, men går man på en elevbehandling som kostar halva priset än ordinarie får man kanske förvänta sig det. Mina naglar blev visserligen jämnt filade, men nagelbanden såg lika risiga ut efter behandlingen, och det är ju inte meningen!

Detta rosa lack målade jag igår på mina extremt små och rundformade naglar (inte så fotegeniska), och jag är i starkt behov utav nagelolja. Får sloppa på lite Scratch olja när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

fint lack!

2009-10-04
URL: http://shopaholicbloggen.se
Postat av: Elvira

Ett tips är att inte måla ändå ut på sidorna av naglarna! Utan lämna någon/några millimeter på var sida. Då ser naglarna smalare ut! :) tack för bra blogg!

2009-10-04
Postat av: Lollo

Gratis internet?? Vad åker du för tåg?

SJ tar ju ca 600kr/månad för sitt trådlösa internet ombård...

2009-10-14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback