Det bästa med bloggandet


Jag, Angelica och Stephanie från i fredags.

Det är mycket häftigt man fått uppleva tack vare bloggen men det bästa är nog chansen man fått att träffa så många fantastiska människor, och även vunnit en hel del nya vänner på vägen.

Många som inte är insatta i bloggvärlden tror att vi endast är ytliga bekantskaper som endast snackar om kläder och skor när vi ses på bloggevents och fester m.m. och det stämmer verkligen inte. Många utav dessa tjejer som man verkligen klickat med träffar jag även privat och pratar om livet i stort med. Och som Charlotte skrev idag om mig, vem vet om vi hade någonsin träffats om det inte hade varit för våra bloggar?

Kommentarer
Postat av: pauline

gulligt =)

2009-05-11
Postat av: Stephanie

<3

2009-05-11
URL: http://stephaniessecret.se
Postat av: Angelicas Closet

Kelly du är så söt och jag är glad att jag lärt känna dig. Pusselipuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback